o mě a mojí cestě...

24.06.2017

věřím, že v životě je vše tak, jak má být a že potkáváme lidi a zažíváme situace, které jsou pro nás nějakým způsobem vždy přínosní/é.

některé věci a události člověk prostě nevymyslí.

v tomhle svém prvním příspěvku bych ráda začala tím, co mne svedlo na mou současnou cestu a k profesím, které vám na svých stránkách nabízím.

když jsem před lety podala ve svém tehdejším kancelářském zaměstnání výpověď, se svým mužem postavila obytnou dodávku a odjela na několik měsíců do Španělska, žít kočovně a svobodně, zásadně se změnil můj život. (odkaz na blog, psaný ve Španělsku)

od tehdy jsem se zamýšlela nad tím, co hodlám dělat a v čem se budu realizovat v budoucnu.
po návratu ze Španělska jsme s mužem začali experimentovat a vyrábět cider - Pan Jablíčko. dnes už na jeho výrobě nemám žádné fyzické zásluhy a vyrábí ho můj muž, za pomoci jeho kamaráda.

...a já nepřestala přemýšlet, kam svůj život směřovat. jenže, některé věci a události člověk prostě nevymyslí.

další absolutně zásadní změna v mém životě nastala ve chvíli, kdy se mi na těhotenském testu objevily dvě čárky. 

takže, mateřstvím a porodem byla vlastně moje cesta jakoby počata.

těhotenství, porodu, šestinedělí, mateřství a záležitostem souvisejícím, se chci v příštích příspěvcích zde věnovat.

každé miminko a každá žena jsou jedinečnou kombinací, proto je jedinečný i každý porod a každá ho prožíváme svým způsobem.

a jaké vlastně tedy byly mé porody?
(ve stručnosti - jako samostatný příspěvek si už nějakou dobu sepisuji a chystám svůj porodní příběh :-))
při prvním těhotenství jsem se na porod těšila a i přes úzkosti a strachy mého okolí, jsem se ho nebála. porod proběhl v porodnici a byl klasicky nemocniční.
druhý porod jsem si plánovala doma a byl to nádherný zážitek, který bych přála každé ženě.
šestinedělí s druhým dítkem jsem prožívala trochu náročněji, než první, hodila by se mi další ženská pomoc a podpora, na kterou bych se mohla spolehnout.
tehdy jsem si uvědomila, co bych ráda v budoucnu dělala a co by mne naplňovalo - poporodní dula - podpora žen v šestinedělí.

proto jsem v minulém roce absolvovala kurz pro certifikované poporodní duly a tím jsem se nasměrovala k dalším profesím, které chci vykonávat - v tuto chvíli zpracování placenty, která ke zrození neodmyslitelně patří, ale také ke kraniosakrální terapii.

pro mne porod neznamená nic tragického, akčního, vyhroceného, atp..

co se týká mého názoru obecně na porody, tak musím říct, že pro mne porod neznamená nic tragického, akčního, vyhroceného, atp..

a mým cílem je podpořit ženy v jejich vlastní sebe-důvěře a sebe-vědomí, aby věřily, že těhotenství, porod a následné šestinedělí, je jedno z nejkrásnějších období v životě ženy.
každé miminko a každá žena jsou jedinečnou kombinací, proto je jedinečný i každý porod a každá ho prožíváme svým způsobem.
podporuji ženy v jejich mateřských kompetencích a intuitivních úsudcích.

Lucie Šenfeldová, Husova 32/5, Mělník
Všechna práva vyhrazena 2017
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky