o mých kurzech a vzdělání

11.07.2018

vystudovala jsem Střední Podnikatelskou školu.
po maturitě jsem nastoupila na Úřad práce, kde jsem působila 10 let - od absolvenstské praxe, přes referentku, po vedoucí referátu Evidence a podpory v nezaměstnanosti. :-)
v posledním roce mého působení na ÚP jsem se přihlásila na Vysokou školu ekonomie a managementu, obor Komunikace a lidské zdroje.
nicméně, ekonomika vlastně nikdy nebyla mým oblíbeným oborem a tak, když jsem potkala svého současného muže a můj život se zásadně přeskládal, dala jsem svému zaměstnavateli výpověď, přerušila studium a již se k ekonomice nevrátila.

poté jsme si s mužem postavili obytnou dodávku a odjeli na půlroční cestu po Španělsku.
po našem návratu jsem otěhotněla.

zároveň jsme spolu s mužem začali vyrábět cider Pan Jablíčko.

vedle mateřských povinností mi nezbývalo příliš prostoru pro další aktivity, ale stále jsem přemýšlela, jakou činností bych si v životě dělala radost.
a po druhém porodu se mi vše nějak vyjasnilo. práce s lidmi mne vždy bavila a ráda bych podporovala ženy v jejich mateřských kompetencích.

rok a půl po porodu mého druhého dítka jsem se dostala na úžasný kurz pro poporodní duly.
seznámila jsem se se spoustou skvělých žen. a od té doby se snažím své schopnosti a znalosti rozšiřovat.
pokračovala jsem kurzem NAZEP na enkapsulaci a zpracování placenty.
dále pak kurzem Kraniosakrální terapie (CS biomechaniky) u Zdeňky Ocelíkové a Práce s energií tamtéž (spolu se zasvěcením do léčivých energií: shamballa 1024, ra-sheeba a máhatmá).
Laktačním poradenstvím u Laktační ligy.
a nebo kurzem Michaely Kalusové k využití Mexického šátku rebozo.

práce se ženami mě moc baví a časem mám v plánu další úžasné kurzy a vzdělávání se.
momentálně mám za sebou kurz Asistenta pedagoga, neboť tato oblast a práce s dětmi mi také připadá velmi zajímavá a naplňující.

také jsem absolvovala kurz Základů kineziologie (opět u Zdeňky Ocelíkové).

v budoucnosti bych chtěla absolvovat například ještě i kurzy aromaterapie či kurz pro poskytování kosmetických služeb, což bych mohla využít ve spolupráci s mojí ségrou Simonou Veselou, která fotí nádherné fotografie.

velmi se těším na naši spolupráci <3

Lucie Šenfeldová, Husova 32/5, Mělník
Všechna práva vyhrazena 2017
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky